سرخط خبرها

کارناوال شادی قهرمانی تراکتور در جام حذفی بدون توجه به شیوع کرونا

  • کد خبر: ۴۱۶۰۵
  • ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
کارناوال شادی قهرمانی تراکتور در جام حذفی بدون توجه به شیوع کرونا
تیم فوتبال تراکتور با شکست استقلال توانست علاوه بر قهرمانی در جام حذفی، سهمیه مستقیم صعود به لیگ قهرمانان آسیا را نیز به دست بیاورد تا ساکت الهامی که خیلی‌ها او را در قواره نیمکت تبریزی‌ها نمی‌دیدند، یک جام باارزش را برای مردم این شهر به ارمغان بیاورد.
به گزارش شهرآرانیوز؛  هنوز موعود بنیادی‌فر سوت پایان پازی را به صدا درنیاورده بود که هواداران پرشور تبریزی برای راه‌اندازی جشن به خیابان ریخته بودند و آماده برگزاری یک جشن چندده‌هزارنفری در تبریز بودند.

همه این‌ها در حالی رقم خورد که محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور چند ماه پیش در مصاحبه‌های مختلفی مدعی بود به خاطر شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری بازی‌ها تحت هیچ شرایطی نیست! جمعیتی که دیروز در ورزشگاه بنیان دیزل جمع شده بودند و نیز مردمی که در کارناوال شادی حضور داشتند، به نظر به داروی کرونا دست پیدا کرده بودند، چراکه بدون هیچ محدودیتی و خارج از تمام پروتکل‌های بهداشتی جشن قهرمانی تی تی‌ها را برگزار کردند.

هواداران تراکتور که بعد از سال‌ها بار دیگر تیمشان قهرمان جام حذفی شده بود، خیابان‌های اصلی شهر را به تسخیر خود درآوردند و یکی از شلوغ‌ترین شب‌های تاریخ شهر تبریز را رقم زدند. حضور پرتعداد هواداران تراکتور به حدی بود که خیابان‌های شهر تبریز جواب‌گوی خیل عظیم خودرو‌های حامل آن‌ها نبود و ترافیک شدیدی در ساعات پایانی پنجشنبه در این شهر به وجود آمد.


شادی تبریزی‌ها، پرواز تبریز- تهران را لغو کرد!

درحالی‌که پنجشنبه‌شب تراکتوری‌ها در شهر‌های مختلف به پایکوبی پرداختند و جشن‌های خیابانی چندساعته را برگزار کردند، صبح دیروز این جشن به ورزشگاه بنیان‌دیزل رسید. اعضای تیم سرخ‌پوش تبریزی ساعت ۹ صبح دیروز از مشهد با پرواز اختصاصی راهی تبریز شدند و این درحالی بود که از نخستین ساعات صبح روز جمعه تی‌تی‌ها خود را به فرودگاه شهید مدنی رسانده بودند تا استقبال ویژه‌ای از تیم محبوبشان انجام دهند.
 
ترافیک وحشتناکی که صبح دیروز از میدان آذربایجان تا فرودگاه به وجود آمده بود، از شور‌وشوق عمیق مردم تبریز و علاقه آن‌ها نسبت به تیمشان حکایت داشت. همه این‌ها باعث شد تا ورود به فرودگاه، کاری بسیار سخت شود و حتی گزارش‌ها حاکی از آن است که یک پرواز تبریز - تهران به‌دلیل همین ازدحام لغو شد و مسافرانش نتوانستند به پرواز برسند. ورودی فرودگاه به‌طورکامل مملو از هواداران قرمزپوشی بود که برای استقبال از تیم قهرمان آمده بودند و درنهایت نیز توانستند با ستاره‌های خود دیدار کنند.


بنیان‌دیزل، اولین ورزشگاه با تماشاگر ایران بعد از کرونا

حوالی ساعت ۱۰:۲۰ بود که هواپیمای حامل بازیکنان تراکتور به زمین نشست و اطلاعات فرودگاه این موضوع را اعلام کرد؛ گویی که تراکتور یک بار دیگر قهرمان جام حذفی شده، هواداران خوش‌حالی کردند و دقایقی بعد یاران مسعود شجاعی با اتوبوس خود را به این جمع کثیر هواداری رساندند تا کارناوال تبریز، مرحله‌ای جدید را تجربه کند. با اینکه برنامه‌ریزی نشده بود، اما این شادی باید در جای دیگری هم تخلیه می‌شد و حالا پس از خیابان‌های تبریز و فرودگاه شهید مدنی، نوبت استادیوم بنیان‌دیزل بود که جشن قهرمانی را تجربه کند.
 
اتوبوس به‌سمت ورزشگاه حرکت کرد و تی‌تی‌ها نیز همراه با آن راهی این ورزشگاه شدند. حالا در این ورزشگاه مردوزن در استادیوم حضور داشتند تا پس از ۶ ماه فوتبال بدون تماشاگر، این تراکتوری‌ها باشند که ورزشگاه را پر کردند و شوروهیجان را به استادیوم‌ها باز‌گرداندند. جشن قهرمانی تراکتور با حضور هواداران، بازیکنان، کادر فنی و محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه، با شکوه هرچه‌تمام برگزار شد و حوالی ساعت ۱۳ به پایان رسید.


شادی تراکتور بین‌المللی شد!

سامان نریمان‌جهان، بازیکن نفتچی باکو، که سابقه بازی در تراکتور را دارد و یکی از بازیکنان محبوب تبریز به‌شمار می‌رود، درباره قهرمانی تراکتور در جام حذفی گفت: یک شب عالی و به‌یادماندنی بود و دوست داشتم در این شب در مشهد یا حداقل در تبریز بودم و در جشن‌ها شرکت می‌کردم؛ ولی هواداران نفتچی و مردم کشور آذربایجان هم کم نگذاشتند و بعد از قهرمانی تراکتور جشن گرفته بودند و خوش‌حالی می‌کردند و من در این جشن احساس‌غربت نکردم و تنها نبودم.
 
نریمان‌جهان درباره پیروزی تراکتور در فینال گفت: قهرمانی در جام حذفی لذت خود را دارد، ولی وقتی با شکست‌دادن پرسپولیس یا استقلال رقم بخورد، برای مردم آذربایجان و هواداران تراکتور لذت‌بخش‌تر است و شکست‌دادن این تیم‌ها برای خود یک شادی دارد و حالا در فینال جام حذفی این اتفاق افتاد و دل مردم آذربایجان چه در داخل کشور و چه خارج از کشور را شاد کردند و من پیام‌های زیادی از مردم کشور آذربایجان و ترکیه دریافت کردم که باعث خوش‌حالی و افتخار است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->